سبد خرید 0

آشنایی با کارخانه ی تولیدی موکت ظریف مصور

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 در ساعت 12 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )


تعهد و اعتقاد دو ویژگی اصلی هر فعالیت اقتصادی است. آنها می توانند چرخ های صنعت را همراه با تجربه و ایده حرکت دهند و از تلاش منابع انسانی برای دستیابی به اهداف ارزشمند استفاده کنند. امروز پس از بیش از 30 سال فعالیت ، گروه تولیدی صنعتی بیشتر از 2500  نیروهای انسانی حرفه ای ، کوشا و با انگیزه را جمع آوری کرد و با تلاش بی وقفه خود در زمینه های مختلف صنعت و در زمینه های ملی و بین المللی به خود افتخار می کند.


بنیانگذار ظریف مصور چه کسی است؟


حاج علی محمد رجالی در سال 1396 مدال و تندیس امین الضرب را دریافت کرد که معتبرترین نشان اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است. موارد زیر برخی از نظرات وی است:
تجربه تنها دارایی است که به شما دانش و ثروت همزمان می دهد. یک روز در یکی از محافل علمی ، دانشجویی سوالی تکراری را مطرح کرد: آیا علم بهتر است یا ثروت؟ من بلافاصله به تجربه پاسخ دادم!
بیایید سعی کنیم در دنیای اطراف خود تحول گرا باشیم ، این جهان فرصت گرانبهایی است که خداوند متعال برای اثبات بندگی ما به ما هدیه داده است ، عنایت خداوند نکته ای است که برای هیچ کس پوشیده نیست ، اما افراد بزرگی وجود دارند که افرادی هستند که تفاوت ایجاد می کنند.
با کمترین شروع کنید ، اما مطمئن باشید که شروع می کنید ، حرکت در جهت تغییر همیشه شما را به روز می کند و حتی اگر در مسیر پست باشد ، مطمئن باشید که در انتها ارتفاعات مسیر باعث افتخار شما می شود ، به شرطی که همیشه در تلاش باشید و جهاد کنید ، پس قناعت کنید و با هر بهانه ای که به ذهن شما خطور می کند ، مهم نیست که چقدر کوچک شروع کنید ، درختان بلند و تنومند همیشه از نهال ها و بذرهای ضعیف و کوچک جوانه می زنند و به شکلی عالی رشد می کنند.
تقدیر و مشیت الهی را فراموش نکنید ، بدانید که خداوند روشنگر راه است و اراده ما از آن است ، بنابراین به طبیعت نگاه کنید و حقیقتی را که از آن با نشانه های قدرت الهی خلق شده اید ، دریابید ، اینها همه لطف است که او با تمام صفات باشکوه خود را برای هدایت ما قرار داده است ، سرنوشت الهی این است که ما اقتدار داشته باشیم و با مشیت الهی زندگی کنیم.


شرکت تولیدی ظریف مصور چه تولیدی هایی دارد


امروزه ده ها کارخانه نفیس ظریف مصور تولید شده و محصولات و خدمات متنوعی به بازارهای داخلی و خارجی ارائه شده است. فقط برخی از آنها موکت های خانگی نمدی و تافته ای ، موکت های صنعتی ، الیاف ، نخ ها ، مستربچ ها و رنگدانه ها هستند. ، انواع روغن های صنعتی ، رزین ها و چسب های مورد استفاده در صنعت نساجی ، محصولات ژئوسنتتیک ، از جمله ژئوممبران ها ، ژئوکامپوزیت ها و ژئوتکستایل ، بیش از 90 درجه مختلف از ذرات پلی پروپیلن ، انواع مختلف مواد عایق ساختمان ، از جمله دیوارها و سقف ها و فولاد عایق بندی سقف عرشه ها ، گل های شاخه بریده ، ارکیده و آنتوریوم در بزرگترین و مجهزترین گلخانه های کشور و گلخانه های هیدروپونیک تولید می شود و انواع محصولات خواب با توجه به سلیقه روز بازار تولید می شود.
علاوه بر تولید محصولات مختلف ، بومی سازی خدمات و دانش مهندسی مدت هاست که هدف بسیار مهم این گروه است و اکنون به دلیل تجربه و مهارت های عملی گروه های فنی و مهندسی گروه ، آنها خدمات داخلی را به مشتریان خارجی ارائه می دهند. در عین حال ، خدمات مشاوره ای را در زمینه بهینه سازی فرآیندهای تجاری و ایجاد راه حل ها و ارائه خدمات یکپارچه (ERP) برای ساخت مجتمع های بزرگ نیروگاه های پتروشیمی و صنعتی و برنامه ریزی منابع سازمان های مهندسی در حال کار ، بخش دیگری از کارهایی است که ظریف مصور ارائه می دهد. گروه تولیدی صنعتی وظیفه مدیریت دفاتر تجاری و صنعتی را دارد.
کارمندان ، مدیران و صاحبان سرمایه اصلی گروه قول می دهند که از استانداردهای ملی و بین المللی فعلی پیروی کنند و از طریق استفاده از سیستم های کنترل مکانیزه برای مدیریت فرآیند جامع و بهبود مستمر محصولات و خدمات ،قوانین کیفیت محصولات را رعایت کنند. این گروه از استانداردهای روز ملی و بین المللی بهره مند شدند و از طریق پنجره CE اروپا سهم خود را در بازارهای داخلی و خارجی افزایش دادند ، که می توان گفت شاخص کیفیت رقابت بین مارک های داخلی و رقبای اروپایی است.
بدون شک حفظ ارزش و کرامت انسانی کارکنان به عنوان ارزشمندترین سرمایه انسانی و همچنین مشتریان به عنوان مهمترین سرمایه در کنار دیدگاه های خیرین مجموعه باعث شده است امروز گروه تولیدی صنعتی مصور ظریف با عنوان صفت هایی مانند پاک ، پویا و مولد فعالیت کند. به عنوان بخش خصوصی در جمهوری اسامی ایران معرفی شده است.


حالا می خواهیم بررسی کنیم که آیا موکت های ظریف مصور گران است یا نه


به دلیل رقابت در بازار ، می گویم نه. این برند با حفظ کیفیت بالا قادر است قیمت خود را برای محصولات با قیمت عالی به صاحبان خانه و افراد نیازمند به موکت اداری ارائه دهد.
گامان تازوین جاوید علی رغم همکاری قبلی با دیگر شرکت های ایرانی ، این مارک را به عنوان بهترین مارک موکت ایرانی می شناسد که همیشه اهمیت زیادی برای مشتریان خود قائل است.
بنابراین ، هزینه های متفاوتی از رنج ارزان تا گران در این صفحه وجود دارد که مشتریان می توانند با توجه به سطح نیاز و بودجه خود ، هر یک از اقلام مورد نظر خود را انتخاب و استفاده کنند تا نماینده موکت مصور ظریف در تهران و شهرستانها را دریافت کنند. با ما در تماس باشید.


عرض موکت های ظریف مصور چقدر است؟


عرض همه مدل ها 3 متر است. بنابراین ، ناحیه ای که برای شما بریده می شود باید ضریب 3 باشد تا فرش ناقص نباشد.
چقدر طول می کشد تا موکت به دستم برسد و هزینه ی حمل و نقل آن چقدر است؟
زمان تحویل برای تهران در صورت تکمیل مراحل سفارش قبل از بسته شدن انبار ، در همان روز ارسال می شود و اگر سفارش خرید فرش شما بعد از ساعت 3:30 بعد از ظهر به اتمام برسد ، روز کاری بعدی ارسال می شود. همیشه قبل از ارسال هزینه ی کرایه به شما اطلاع داده می شود.


آیا ظریف مصور مدل های تافتینگ هم دارد؟و اینکه چرا رنج های متفاوتی برای آن وجود دارد؟


آره و نرخ موکت مصور به عوامل مختلفی بستگی دارد: نوع نخ موکت: پلی آمید یا پلی پروپیلن_مقدار پرز_درجه تراکم بافت آن_موکت طرح دار یا ساده


نصب موکت چقدر طول می کشد تا انجام شود؟


زمان اجرای موکت به مساحت کل و کفپوش فعلی شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، کفپوش هایی که صاف هستند و به زیرسازی احتیاج ندارند ، نصب آنها بسیار آسان تر است. در عین حال ، اگر مساحت شما کمتر از 100 متر باشد ، معمولاً در یک روز کاری تکمیل می شود. برای تاریخ اجرا حتماً از قبل با شرکت هماهنگ کنید تا بتوانیم زمان مناسبی را برای شما اختصاص دهیم.


آیا برای نصب حتما احتیاج است که کف کار چسب خورده شود؟


ما معمولاً پیشنهاد می کنیم حداقل در اطراف محل کار و فضاهایی که موکت ظریف مصور شما به دیوار برخورد می کند ، مقداری چسب بزنید تا موکت را نگه دارید ، اما اگر موکت شما سنگین است و پرز آن بلند است ، می توان گفت که نیاز چندانی نخواهد داشت به چسب.


ظریف مصور در چه جاهایی نمایندگی دارد؟


موکت مصور ظریف با توجه به اینکه سالها تجربه در زمینه منسوجات دارد ، توانسته نیازهای مردم را به بهترین شکل شناسایی و برآورده کند.
با توجه به سابقه بالای شرکت گامان تازه جاوید ، ما به یکی از بزرگترین نمایندگان این شرکت در ایران تبدیل شدیم.


جمع بندی:


موکت ظریف مصور بهترین کیفیت دارد.
این شرکت انواع موکت هارا دارد و بهترین موکت هارا به شما خواهد داد و صد در صد از کیفیت آن راضی باشید.

 

مای دکوری


فعالیت مای دکوری از سال 1382 در قالب دو فروشگاه دکوراسیون داخلی آغاز شد. پس از 8سال فعالیت در بازار سنتی بر آن شدیم که در فضای مجازی فعالیت خود را گسترش دهیم. علاقمندان به دکوراسیون داخلی در بازار کونونی به تهیه و خرید پارکت لمینت و کاغذدیواری به نازلترین قیمت نیاز ویژه ای دارند. فروشگاه مای دکوری به نیازهای فعلی مصرف کنندگان در طراحی دکوراسیون داخلی واقف بوده و با احترام به سلایق مصرف کنندگان مجموعه ای از بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در قالب فروش پارکت لمینت ، کاغذدیواری ، کفپوش ، موکت ، سقف کاذب ، انواع پرده لووردراپه ، شید ، زبرا ، پاراوان در کنار یکدیگر قرار داده تا هر کاربر با هر سطحی از اطلاعات بتواند محصولی را با بهترین کیفیت و قیمت ، انتخاب و اقدام به خریدی هوشمندانه نماید. هدف ما از راه اندازی فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی رساندن محصولات به مشتری به صورت مستقیم(حذف واسطه ها) و با هزینه کمتر و سرعت ارسال بیشتر می باشد.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()